Μπότη Σταυρούλα

Profiles Μπότη Σταυρούλα

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λαμία, όπου και ξεκίνησε τις μουσικές της σπουδές στο Δημοτικό Ωδείο Λαμίας σε ηλικία 6 ετών. Μετά το Λύκειο ολοκλήρωσε με Άριστα τις σπουδές της στα ανώτερα θεωρητικά μέχρι και το πτυχίο της Φούγκας. Παράλληλα, παρακολούθησε μαθήματα Όμποε με τον καθηγητή Δ. Βάμβα  (1ο Όμποε Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών) λαμβάνοντας  το 2007 Δίπλωμα Όμποε με  Άριστα.  Είναι κάτοχος πτυχίου Μουσικολογίας του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ε.Κ.Π.Α. και Μεταπτυχιακού Διπλώματος του ΔΔΜΠΣ: “Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση” του ιδίου πανεπιστημίου με Άριστα. Από το 2019 είναι υποψήφια Διδάκτωρ στο Τμήμα Κινηματογράφου του Α.Π.Θ.  με επιβλέποντα τον αναπληρωτή καθηγητή Χρ. Γούσιο, ενώ, παράλληλα παρακολουθεί μαθήματα σύνθεσης με τον συνθέτη Β. Κίτσο.

Έχει παρακολουθήσει πολλά μουσικοπαιδαγωγικά σεμινάρια, καθώς και ετήσια σεμινάρια γύρω από την ηγεσία και διοίκηση της εκπαίδευσης και την εκπαιδευτική ψυχολογία.

Από το 2003 ξεκίνησε να διδάσκει υποχρεωτικά – ανώτερα θεωρητικά μαθήματα και Όμποε, στο Δημοτικό Ωδείο Λαμίας. Από το 2008 έως το 2020 δίδασκε Όμποε στο Μουσικό Σχολείο Λαμίας και από το 2021 έως σήμερα διδάσκει το μάθημα της μουσικής σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Οι εκπαιδευτικές της δράσεις εστιάζουν στη σύνδεση των παραστατικών τεχνών με τη μουσική και την αξιοποίησή τους στην ανάπτυξη δεξιοτήτων. Για τον λόγο αυτόν έχει ασχοληθεί με τη δημιουργία μουσικοθεατρικών παραστάσεων, ταινιών μικρού μήκους, animation και ψηφιακών αφηγήσεων. Επίσης, έχει συνθέσει κινηματογραφική μουσική για τη μουσική επένδυση θεατρικών παραστάσεων και πολυμέσων.

Αγαπά την παιγνιώδη μάθηση και την εντάσσει  και όλες τις εκπαιδευτικές της δράσεις  λόγω των πολλαπλών, άμεσων και βιωματικών αποτελεσμάτων που  επιτυγχάνονται μέσω αυτής.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν και το αντικείμενο ερευνών και διδακτικών προτάσεων που έχει δημοσιεύσει σε επιστημονικά συνέδρια και περιοδικά. Μέσα από τη διπλωματική της εργασία ανέδειξε τη συμβολή του ηχητικού και μουσικού σχεδιασμού ενός animation στην ανάπτυξη της μουσικής δημιουργικότητας των εφήβων. Μελλοντικός της στόχος είναι να διερευνήσει τον ρόλο της μουσικής και του ήχου στον κινηματογράφο, στη διαμόρφωση της καλλιτεχνικής και μουσικής εμπειρίας των παιδιών, αλλά και στην απόκτηση ευρύτερων δεξιοτήτων, μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες και ιδιαίτερα μέσα από το παιχνίδι.